Restitutiebeleid

Restitutiebeleid

Bij IPTV Smarters Pro Nederland geloven we 100% in onze producten. We doen ons uiterste best om je tevreden te stellen en je een glimlach te bezorgen met onze service, maar we begrijpen dat het soms anders kan lopen. Mocht je niet tevreden zijn met je aankoop of een probleem ervaren dat wij niet kunnen oplossen en waardoor het systeem onbruikbaar wordt, dan zijn we bereid om een terugbetaling te bieden.

Hoe vraag je een terugbetaling aan?

Stuur ons een e-mail met als onderwerp “Verzoek tot Terugbetaling” en vermeld je bestelnummer. Beschrijf in je e-mail de problemen die je ervaart en de reden voor je verzoek. In bepaalde situaties kan het nodig zijn dat je bewijsmateriaal verstrekt, waarop wij ons werk met bewijs zullen onderbouwen. Deze uitwisseling van informatie is bedoeld om onze beslissing transparanter en beter onderbouwd te maken.

Voorwaarden voor terugbetaling

Houd er rekening mee dat we geen terugbetalingen kunnen aanbieden voor technische problemen, tenzij je ons voldoende gelegenheid geeft om deze problemen te verhelpen.

Tijdslimiet voor terugbetaling

  • Terugbetalingen kunnen alleen worden aangevraagd binnen 48 uur na aankoop.
  • Na 48 uur kunnen we geen terugbetalingen meer verwerken.

Terugbetalingsproces

  • Als je hebt betaald met een creditcard, worden terugbetalingen meestal binnen 20 tot 31 werkdagen teruggestort op je bankrekening.
  • In sommige gevallen kan een terugbetaling tot wel 90 dagen duren.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor deze vertragingen, aangezien wij enkel de IPTV-dienstverlener zijn en niet de betalingsverwerker.

Volledige terugbetaling

We bieden volledige terugbetalingen voor aankopen die binnen 48 uur zijn gedaan. Alle andere terugbetalingsverzoeken worden gedeeltelijk teruggestort, afhankelijk van de gebruiksperiode van het abonnement. Het ondersteuningsteam van IPTV Smarters Pro Nederland zal in alle terugbetalingsgevallen contact opnemen met de gebruiker.

Uitzonderingen voor terugbetaling

We verstrekken geen terugbetalingen of gedeeltelijke terugbetalingen in de volgende gevallen:

Zelf configuratieproblemen

De gebruiker kan zijn eigen box of systeem niet instellen:

  • We doen ons uiterste best om gebruikers te helpen met het instellen van hun boxen, apparaten, apps en systemen. Onze ondersteuning is echter beperkt tot de stappen die we hebben gedefinieerd voor apparaatconfiguratie.

Problemen met kanalen

Sommige kanalen bevriezen, bufferen of werken zelden niet:

  • Hoewel bijna al onze servers stabiel zijn, kunnen sommige kanalen soms niet goed functioneren. Dit is meestal tijdelijk en kan worden veroorzaakt door:
  • Onstabiele internetverbinding van de klant.
  • Problemen met de box/apps of de klantensetup.
  • Problemen bij de internetprovider van de klant.
  • Het kanaal is niet beschikbaar vanaf de serverkant.
  • De klant verandert van mening en wil van server wisselen.

Specifieke gevallen van restitutie

Als de gebruiker zijn IPTV-abonnement langer dan 48 uur niet kan gebruiken door een probleem aan onze kant, zullen we:

  • De volledige pakketprijs terugbetalen.
  • De verloren tijd toevoegen aan het abonnement, inclusief een extra bonus die we samen kunnen afspreken.

Geen terugbetaling voor adult zenders

We bieden geen terugbetalingen aan voor het ontbreken van adult zenders in ons abonnement, aangezien deze niet worden geadverteerd op onze website.